Luftslottet Som Sprängdes (2009)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=zYcm43_8JDE

Ett bra avslut på "trilogin".
Den är faktiskt rätt lam och det händer knappt något i filmen förns runt om slutet, och det är inte mycket. Men jag måste erkänna att filmen är ett perfekt avslut för trilogin. Personligen tycker jag att alla tre filmer skulle kunna vara en enda film och skulle kunna heta "Män Som Hatar Kvinnor" - För tre filmer kändes väldigt utdraget. Men det är ju bara så jag tycker och tänker. Men jag gillade filmen iallafall, jag rekommenderar den.

HANDLING: Detta är den tredje, avslutande och avgörande delen i Millenniumserien och som tar vid där ”Flickan som lekte med elden” slutade. Lisbeth Salander försöker bli fri från anklagelserna för trippelmord, samtidigt som Mikael Blomkvist gräver i Salanders dolda förflutna för att komma sanningen närmare.

BETYG: 6 av 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback