Sherlock Holmes (2009)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=QUQbmFAE5WI

En av dom mest spännande och underhållande filmerna jag har sett på länge!
Guy Ritchie briljerar igen och denna gång har han återupplivat en av dom smartaste karaktärerna i fantasivärldens historia: Sherlock Holmes. Mannen som vi alla har nämnt minst en gång i våra liv, vare sig vi vet om vem han är eller inte; "No shit, Sherlock." Denna film är ofattbart underbar och jag kan personligen inte hitta ett enda fel med filmen. Ni kanske kan - Men jag kan inte. Jag älskar både Robert Downey Jr. och Jude Law, jag älskar handlingen, jag älskar resultaten Guy Ritchie gav oss och jag, Kevin Alexsson, älskar denna film och tvingar er alla som inte har sett den att se den omedelbart! Bums iväg och se den!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den är verkligen superb! Och att byta ut den tjocka, förtryckta och lite mesiga dr. Watson till dr. Watson aka Jude Law var helt briljant!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback