The Wolfman (2010)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=VS02xaTIdRI

Otroligt realistisk och riktigt mysiga specialeffekter!
Handlingen går in rakt på sak och är spännande redan första sekunden. Den kan vara förvirrande ibland för att den förklarar inte speciellt mycket men efter ett tag så hänger man med. Och det finns många saker i handlingen man skulle kunna göra bättre - Men det resultatet vi fick från Andrew Kevin Walker och David Self, som gjorde om Curt Siodmaks blaska från 1941, är faktiskt en mycket bra resultat. Filmen är mystisk, skräckinjagande, spännande och framförallt ett ögongodis om man gillar "gore", eller vad vi ska kalla det.
Grymma skådespelare med riktigt bra inlevelse och känsla. Eller ja, förutom Anthony Hopkins som bara uttråkar mig med sin slitna och trötta blick, sitt tråkiga utseende och har lika mycket inlevelse som "mediumet" Terry Evans i tv-programmet "Det okända" - Det är vad jag tycker om Anthony Hopkins. Jag satt nästan och väntade på att han skulle leverera repliken; "Förstår du?"
Vet du vad som skulle vara riktigt underhållande? Lägg in Edward Cullen, spelad av Robert Pattinson, som den första karaktären i filmen som du ser och låt honom bli mördad av "The Wolfman" - Åh, ja, det skulle vara så himla perfekt.
Detta är vad jag tycker om filmen och jag tycker verkligen att denna är värd att kolla in!
// Kevin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback