Transformers (2007)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=XnwmUZuF5OY

Denna film är utmärkt för dom som diggar maskiner,robotar,action,explosioner och fordon!  Många scener där jag bara tänkte "woah" och "cool".  Jag tyckte att transformeringarna var helt makalösa!  Jag gillade alla robotar och stridsscener,mäniskorna var bra dom också! Tjejen i filmen var väl rätt snygg och killen var rolig! Ser ofta inte tjejer som något viktigt i filmer,ibland men inte alltid. Ibland stör jag mig på hur det nästan alltid slutar med en kyss!!! Men jaja det är inte det jag gillar med filmer,jag har sett porr så för mig så e inte kyssar någon big deal. Magnifikt häftig film! Den har bra humor också! Ska se tvåan!

Handling:
En robot från yttre rymden hittas av en vetenskapsman. Den hade krasch landat på jorden av någon mystisk annledning. Många år senare får vi veta svaret,ett galaktiskt robot krig för att få tag i "Allspark" livets källa! Dessa robotar är levande varelser som kan transformera sig till till exempel tanks,bilar,flygplan eller en radio!Sam stöter på en av dessa robotar och blir vän med dom,men vad döljer sig under ytan på en TRANSFORMER?

Betyg:
10 av 10 en av dom bästa robot filmerna sedan I Robot! Mycket av filmen går åt att bli hänförd av robotarnas destruktiva och känslomässiga skönhet! Se tvåan! Det som gjorde den så bra var ju såklart robotarna,detta är en film som lämnar en hungrig efter mer robotar! Hoppas det blir mer humor,action och en känsla av mångfald och utspridd handling.

//Miki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback