American Pie presents The Book of Love (2009)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=RHk19uQp7PE

Filmen innehåller fail, efter fail, efter fail och det är så hysteriskt roligt att kolla på. Dock har vi ett problem: Det kändes som om dom hade dessa failmoments bara för att dom var tvungen på något sätt att ha så många fails som möjligt. Och filmen var verkligen rätt random, och innehöll inte direkt mycket story. Men vad kan man säga om en American Pie-film nu för tiden? Dom senaste har varit värdelösa. Men jag måste erkänna att denna är verkligen mycket bättre än de föregående, som kom efter American Pie: The Wedding såklart. Jag älskar Brandon Hardesty utöver hela mitt filmhjärta, och det var den enda anledningen till att jag såg denna film.
Summerat: Filmen var rätt okej för en American Pie-film. Rekommenderas.

// Kevin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback