Icarus (2010)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=xgxYm2JVOHo

Vad händer om man tar en bunt dåliga skådespelare och lägger in dom i en dålig actionrulle med en skakig kamera? Enkelt svar: Du får en dålig film.
Dolph Lundgren må va bra i vissa filmer men i denna är han riktigt usel och jag vet inte om det är hans fel eller hans tråkiga roll men han är verkligen usel i denna film - Jag har inte sett så många Dolph Lundgren filmer. Många scener är meningslösa och riktigt opassande speciellt i en sådan här story. "Ja, precis... Ha sex med en man som du tydligen inte visste vem det var (han berättar vem han är EFTER sexet) precis efter din man dog och du vet fortfarande inte var din dotter här (förns EFTER sexet), dumma kvinna." Handlingen är ultrakass och miljontals mil ifrån originell. Även om du ens är ett stort Dolph Lundgren-fan så tycker jag att du ska skippa denna film - Den är inte ens värd att kika in.

//Kevin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta, men hur gammal är du?

2010-04-23 @ 18:20:27
Postat av: Kevin

Jag är 20 år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback