Grown Ups (2010)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=OZB44Ea1A0k

Vad har hänt, Adam Sandler?
Vad hände med dina oseriösa filmer med fånig men grymt skön handling? Vad hände med din vrickade humor som vi alla, med dålig humor, älskade? Vart tog du vägen, Sandler?
Denna film bevisar att Adam Sandler inte har det i sig längre.
Handlingen är tråkig och poänglös, karaktärerna är inte minnesvärda ett dugg, humorn har sina stunder - Men väldigt få av dem och skådisarna såg ut att bara vara trötta och de flesta såg ut att bara vilja åka hem istället för att vara med i denna film. Det kanske var meningen, vad vet jag? Men om det nu var meningen så borde det inte ha varit så. Verkligen inte.
Det största problemet med filmen är de små skämten som dom lade till att karaktärerna skulle säga till varandra. Varför det? Dom alla var dåliga och mer än hälften har vi hört förut.
Det minsta problemet var nog Kevin James. Jag kan inte klampa på honom... Jag menar... Se på honom; Han ser alltid så oskyldig ut! Jag tycker bara synd om honom att han är med i endast dåliga komedifilmer... Kevin James är en grymt rolig stå-upp komiker, en mycket duktig TV-skådis och han gör rätt bra ifrån sig i filmer. Jag gillar honom och jag vill gärna se honom i filmer som inte har något med Adam Sandler att göra. Snälla?
Tillbaka till filmen: Den är dålig och jag gillar den inte. Vissa scener var faktiskt riktigt underhållande men jag kräver faktiskt mer än så utav en film än bara några få roliga scener. Så tyvärr, Adam Sandler: Jag rekommenderar inte din film... Men jag rekommenderar dig att sluta göra filmer.

Kommentarer
Postat av: evelina

hejsan :)

bra att det fanns en sån här blogg

jag behöver verkligen film tips ;)

Postat av: Nadja

Alltså, jag tycker att Adam var helt underbar i denna film :o förstår inte varför ni inte tycker det, han spelar en väldigt bra roll tycker jag! Och han är lika rolig som i alla hans andra filmer :) säger inte att ni tycker fel, man tycker ju olika. Men jag ville bara säga vad jag tyckte!

2011-06-30 @ 22:41:21
URL: http://nadjaz.blogg.se/
Postat av: issa

Och nu är din trovärdighet helt förstörd och jag kommer att sluta läsa din blogg. Filmen var inte bra, men Adam har det fortfarande. Så gtfo

2012-01-04 @ 03:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback