Haunted Echoes (2009)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=87oupN9TxOk

Kolla på postern, kolla på den. Säg inte att den inte ser intressant ut? Eller tja, postern är skitful och att dom "ristade" in "I know who killed me" visar bara mer hur dålig filmen kommer att vara men sammanfattningen av handlingen som jag läste såg iallafall intressant ut. Men vad var det man fick egentligen? Jo, det ska jag berätta för er...
Jag vet inte hur man har ens lyckats spy ut något så frukansvärt på golvet och inte bryr sig om att ens torka upp det. Filmen är så usel att jag skulle se mer underhållning i att slicka av rester från en äggröra av en tallrik än att se på denna film. Skådespelarna skulle man kunna byta ut mot uppblåsbara barbaras och det skulle inte spela någon roll. Och hur intressant handlingen än lät när man läste den korta sammanfattningen innan man kollade på filmen så framstår den som en av de mest usla handlingarna du någonsin lagt ut din tid på att försöka hänga med i utan att dö utav chock. Vad tänkte dom på när dom släppte ut denna film under genrén skräck? Denna film skulle ha släppts under genrén; Big pile of donkeysh*t. Nej, låt mig rätta mig själv: Denna film borde inte ha släppts ut till allmänheten iöverhuvudtaget.
// Kevin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback