Iron Man 2 (2010)


trailer: http://www.youtube.com/watch?v=FNQowwwwYa0

Iron Man 2 var lite utav en besvikelse.
Efter att ha sett trailern trodde jag nästan att filmen skulle vara bättre än den första - Men sådan var inte fallet. Filmen hade inte lika skön humor, samma sorts story med bra inlevelse och ett bra flyt. Filmen innehöll onödiga scener och lite för svag action för min typ. När det väl var action så var det epic, sure thing, men det var lite för lite utav det och lite för mycket... Prat. Det är ju trots allt en Iron Man-film. Kom igen, glömde dom bort vem Iron Man var? Men det är klart; Man ska följa handlingen i serien och det gjorde dom bra. Jag förstår att han inte riktigt är sig själv i denna film eftersom att... Oops, nära på att spoila lite utav en stor del av handlingen där. Men de positiva sakerna var att det var epic action när det väl var det - Dock lite för lite utav det, det var sjukt awesome att dom hade med War Machine och jag älskar skådespelarna i denna film - Scarlett Johansson din sexiga jävel. Jag rekommenderar definitivt denna film och jag tycker verkligen att ni bör se den!

//Kevin

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker precis som du ang. filmen. Den första var klart mycket bättre, men samtidigt var tvåan sevärd. Det var synd att Terrence Howard byttes mot Don Cheadle också:/ Nice blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback